poniedziałek, 24 sierpnia 2015

lek na wszystko

Hej, witam Was znowu :D Zdarzaja sie Wam takie dni gdy nic kompletnie sie Wam nie chce? Wszystko jest Wam obojetne, przelezelibyscie caly dzien w lozku. Ja mam tak czesto. Budze sie rano i stwierdzam "nigdzie dzisiaj nie ide, nic mi sie nie chce". Mam na takie dni dwa lekarstwa :D pierwszym lekarstwem jest ogladanie anime. Gdy mnie to wciagnie, moge przelezec caly dzien wpatrujac sie w monitor laptopa, gdy ogladam anime swiat wokol mnie przestaje istniec. Czesto naprawde bardzo przywiazuje sie do glownej postaci i przezywam cala historie, tak  jakby dziala sie naprawde.

A to takie top 5 moich ulubionych anime :3

5.Akikan!-Bardzo zabawna, krotka komedia
4.Ao no exorcist- Bardzo ciekawe fantasy :D
3. Amnesia - Ciekawy romans, taki troche fantasy :3
2.Death Note - wiem nie jestem orginalna, nic dodac nic ujac, po prostu cudowne
1.Nana - Jedyne takie anime po ktorym ciezko bylo mi sie zabrac za jakiekolwiek inne, bylo takie cudne i realistyczne :D

Natomiast drugim sposobem na taki dzien w ktorym nic sie nie chce jest muzyka. Przy niej mozna po prostu lezec i wsluchiwac sie w dzwiek przy okazji rozmyslajac, moje ulubione zajecie bez wzgledu na samopoczucie :D Rzuce Wam kilka calkiem niezlych (wedlug mnie kawalkow) i juz nie bede Was zanudzac.

 
Milego sluchania i milego dnia :D

2 komentarze:

  1. SLIPKNOT! HOLLYWOOD UNDEAD!
    Jezus, dziewczyno - dobry gust muzyczny!

    http://aintitfun-vivblog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń