wtorek, 6 października 2015

Bardzo przepraszam :c

Hejko misie! Z miejsca bardzo Was przepraszam za miesieczna nieobecnosc, mialam mnostwo planow, ale niestety wszystko zawalilam, obiecuje, ze od teraz bede starala sie pilnowac sysytematycznosci i co tydzien bede Was informowac o tym "co i jak", chyba ze nic sie nie stanie, bo nie chce Was zanudzac byle czym :D

Dlaczego wrzucam post w srodku tygodnia, a nie w weekend?

Odpowiedź jest prosta - witaj jesieni, jestem chora. Jutro wracam do szkoly, a jako ze czuje sie dobrze, przybywam do Was z wielkim poczuciem winy, ze nie pisalam ;c. Ale wszystko nadrobie. Pomyslow i planow mam wiele. Obiecuje ze juz w niedziele powinien pojawic sie jakis tematyczny post :D

Czy dzialo sie cos szczegolnego?

 W sumie duzo sie wydarzylo od rozpoczecia roku szkolnego, ale szczegolom poswiecimy jakies 2-3 inne posty. Rozwijalam sie fotograficznie jakis tydzien, a jako ze jestem osoba, ktora cholernie szybko sie nudzi, to skonczylam wychodzic codziennie aby robic zdjecia. Zapisalam sie na kolo teatralne (obiecuje sklecic post na ten temat) na podobne uczeszczalam w klasach 4-6 tylko w grupie tzw. mlodziakow. Teraz przechodze na troche starszy bardziej zaawansowany tor. Rozwijalam sie tez plastycznie. Mianowicie stworzylam mnostwo rysunkow w stylu manga i anime, a teraz szkole sie w bardziej zaawansowanych technikach, niz prosta szybka, raczej ostra kreska (bardziej jakos mnie to kreci od fotografii, ale uwielbiam obie te dziedziny).

Tu takie moje male efekty fotograficzne ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz