wtorek, 25 sierpnia 2015

TMI TAG i krotko o planach

Crop top (XL) Reserved, shorty Crop




 Hej kochani! Dzisiaj wrzuce taki w miare dlugi post, w ktorym powiem kiedy planuje wrzucac posty i dodam troszke wiecej informacji o sobie.

Posty bede wrzucac w weekendy podczas roku szkolnego (chyba ze nic specjalnego sie nie wydarzy i nie bede miala weny tworczej, bo przeciez nie chce pisac postow typu "zjadlam dzisiaj jajecznice"). Do konca wakacji zrobie moze jeszcze 1-2 posty. Jezeli bedziecie mieli jakies prosby (tagi itp.) piszcie w komentarzach, klawiatura przeciez nie gryzie :D

Informacja dla niekumatych - TMI TAG to 50 zupelnie nikomu niepotrzebnych informacji :D Milegi czytania.

1.Co masz na sobie?
Crop top w rozmiarze XL - reserved (rozmiar XL dlatego ze w tej bluzce lepiej wygladam gdy mam zakryty brzuch :D
Shorty - Cropa (dwuletnie z reszta)

2.Czy kiedykolwiek bylas zakochana?
Pomiedzy zakochaniem a zauroczeniem stoi wielka przepasc :D aktualnie jestem najwyzej zauroczona jedym chlopakiem. Prawdziwie zakochalam sie tylko raz w zyciu.

3. Czy kiedykolwiek mialas dramatyczne zerwanie?
Nie.

4.Ile masz wzrostu?
Jestem troche wysoka jak na 13 lat. Mam 1,74 m.

5.Ile wazysz?
Waze 53 kilogramy od kilku miesiecy, nie tyje ani nie chudne.

6.Jakies tatuaze?
Uwielbiam tatuaze i zastanawiam sie nad zrobieniem sobie w przyszlosci, ale no, czas pokaze.

7.Jakis piercing?
Niestety nie, ale odkladam na septum i kolczyk w jezyku.
8.OTP? (one true pairing) Ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Elena i Demon z The Vampire Diares


9. Ulubiony program (serial)?
Nie ogladam telewizji, kocham anime jak wspomnialam na poczatku.

10.Ulubione zespoly?
Korn, Slipknot, Muse, 30 Seconds to Mars, The Hollywood Undead.

11.Za czym tesknisz?
Nie tesknie za czyms, tylko za kims. Tesknie za tata ktory siedzi za granica.

12.Ulubiona piosenka?
"The Killers - Be Still"rycze za kazdym razem gdy jej slucham, ale nie moge przestac bo jest cudowna

13.Ile masz lat?
Mam 13 lat.

14. Znak zodiaku?
Koziorozec

15. Czego szukasz u partnera?
Jestem jeszcze dzieckiem, nie szukam partnera.

16. Ulubiony cytat?
"Pieklo jest puste, wszystkie diably wyszly na ziemie"

17.Ulubieni aktorzy?
Ryan Guzman, Johny Depp, Robert Pattison (za role w filmie "Uwodziciel")

18.Ulubiony kolor?
Czarny, zdecydowanie czarny.

19.Glosna muzyka czy cicha?
Glosna, najlepiej metal :D

20.Gdzie idziesz gdy jestes smutna?
Zostaje pod koldra, troche poplacze, puszcze sobie muzyke, i mi przechodzi. Nie jestem zbyt
pamietliwa jezeli chodzi o zle wydarzenia.

21. Jak dlugo zajmuje Ci prysznic?
Wieczorem okolo 10 minut, a rano jakies 15-20 bo myje wlosy :D

22.Jak dlugo zajmuje Ci przygotowanie sie rano?
Z prysznicem, uczesaniem sie, nalozeniem odzywki na rzesy (nie maluje sie) i ogolnym ogarnieciem sie to jakas godzine.

23.Bilas sie z kims kiedys?
Jak bylam mniejsza dziewczynka to bilam sie z chlopakami :)

24. Co Ci sie podoba u plci przeciwnej?
Nie mam jakiegos wysublimowanego idealu. Wazne zeby nie byl roztyty i mial ciekawa osobowosc :D

25.Co Ci sie nie podoba u plci przeciwnej?
Nie lubie jak chlopak jest chamski i zgrywa wazniaka i cwaniaka.

26. Powod dla ktorego zaczelas pisac bloga?
Chcialam jakos usprawnic moje pisanie, oraz z ciekawosci czy nadaje sie do blogowania. Od kiedy dostalam internet (jakies 4 lata temu)  w swoje lapki zaczelam czytac blogi roznych blogerek.

27. Czego sie boisz?
Boje sie odrzucenia, ludzi (niektorych), straty najblizszych.

28.Kidy ostatnio plakalas?
Wczoraj wieczorem, ale jak zwykle przez moja ulubiona piosenke <3

29.Kiedy ostatnio dalas komus buziaka?
 Dzisiaj rano... Mojej mamie :D moje zycie uczuciowe nie jest zbyt interesujace.

30.Co oznacza Twoj blogowy nick?
Odmiana mojego imienia, moja nazwa nie jest zbyt skomplikowanym pomyslem.

31.Ostatnia przeczytana ksiazka?
"Bogowie i wojownicy" goraco polecam fanow ksiazek przygodowych i fantasy.

32.Ksiazka ktora aktualnie czytasz?
"Sherlock Holmes"

33.Co ostatnio ogladalas (serial TV)?
Nie ogladam telewizji, ale jak ostatnio jadlam kolacje z rodzicami, to lecial "Ojciec Mateusz"

34.Ostatnia osoba z ktora rozmawialas?
 Mama.

35. Relacja miedzy Toba a osoba, ktorej ostatnio wyslales sms?
Przyjazn.

36.Ulubiona potrawa?
Salatka frutti di mare :3

37.Miejsce ktore chcesz odwiedzic?
Zawsze chcialam pojechac do Mediolanu i na Expo.

38.Ostatnie miejsce w ktorym bylas?
Kuchnia, lubie jesc.

39. Czy ktos Ci sie teraz podoba?
Tak, jest taki jeden :D

40. Ostatni raz kiedy pocalowalas kogos?
Dzisiaj, mame :D mowilam juz ze nie mam interesujacego zycia milosnego.

41.Kiedy ostatnio ktos Cie obrazil?
Boze nie pamietam... Mowilam juz ze szybko przebaczam i zapominam.

42.Ulubiony slodki smak?
Brzoskwinie, mango i beza <3

43.Na jakich instrumentach grasz?
Na niczym, ewentualnie na nerwach.

44.Ulubiona czesc bizuterii?
Piercing i obroze.

45.Jakie sporty uprawiasz?
Jezdze na waweboardzie, czasem pobiegam :D

46. Jaka piosenke ostatnio spiewalas?
Walk the moon - Shut up and dance

47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam.

48. Czy kiedykolwiek stosowalas ten tekst?
Nie.

49. Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie?
Z moja paczka przyjaciol.

50. Kto ma odpowiedziec na te pytania?
Nikt, macie wszyscy spokoj blogerzy :D



Mam nadzieje ze Was nie zanudzilam, ciekawa jestem w ktorym momencie przewineliscie do konca, bo nie chcialo Wam sie czytac. Na dzis skonczylam, trzymajcie sie i czesc :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz